12 Kasım 2010 Cuma

hediyeleşme etkinliği


fosinin dünyası ve yaseminkalenin düzenlediği etkinliğe bende katıldım.çekiliş gerçekleşdi ve bende ilknur hanımla eşleşmişim.  http://balkupuylehayat.blogspot.com/      sitesine şöyle bi göz attım.ortak bi noktamız var,3.5 yaşında benimde kızm var.tabi benim bide oğlum var 2 yaşında.bu ilk hediyeleşme etkinliğim zaten blog dünyasında da çok yeniyim.inş güzel bi etkinlik olur.insanın tanımadığı birine hediye yollaması ve alması heycan verici olsa gerek.teşekkürler yaseminkale ve fosi:)

1 yorum:

  1. Bayram öncesi biraz yoğunum ama hemen göz attım blogunuza:) Bu hediyeleşme güzel dostluklara vesile olur umarım çok memnun oldum ben. Bu arada Allah bağışlasın miniklerinizi kızlarımız yaşıtmış çok güzel. Tanımadığımız birine hediye seçmek biraz zor ama çok heyecanlı:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil