ankara antares filoda başıma gelen rezalet..
4.5.2011 yani 4 gün önce filodan bir ayakkabı aldım başıma gelmeyen kalmadı,ayakkabı aynı gün 15 dakika sonra kenarından yırtıldı,geri götürdüm fabrikaya gidecek yapacak bişey yok dediler,bende burda misafirim ben buraya gelmeyeceğim bidaha dedim yapacak bişey yok deyip birde mağaza yöneticisi beni güvenlik görevlisini çağırarak dışarı atın şu kadını diyerek beni kapı dışarı atmak istediler....
paramla rezi oldum anlayacağınız:((((((((((((((((
ayakkabıyı aldıkdan sonra eşime demişdim ki aykkabı aldık filodan ,oda keşke filodan almasaydınız filo çok sorun çıkarıyormuş demişdi,hatta ben ayakkabıyı alırken yanımda bi kadın vardı oda bi yakkabı almış ayakkabıdan şikayetçiydi,
bir musibet bin nasihatten iyidir derler,ee bende aldım boyumun ölçüsünü...sizde ölçünüzü vermeden filo ayakkabıya hele de ankara antares avm deki filo ya uğrayacağınız varsa idahadüşnün derim:(((((
aaa bide bugün anneler günüydü,bugün başıma geldi bu olay,filonun anneler günü kazığı......
boyle durumlarda acimamak lazim! hakkini arayan insani disari attirmak kadar ileri giden zihniyet(tuketici haklarini yok sayan vs gectik!) sikayet edilmeyi, cmle aleme sikayet edilmeyi hakediyor!
YanıtlaSilIyi ki yazmissin!
Bu durumu mümkün olduğu kadar yay bence internette, hatta ayakkabının resmini de yayınla....
YanıtlaSilGerçekten de rezillik hakları yok böyle bir şey yapmaya.Çok geçmiş olsun canım iyi ki yazmışsın.
YanıtlaSilKoskoca firma bir ayakkabıyla biraz daha büyümüştür heralde.Şuna bak rezillik diz boyu.
YanıtlaSilgeçmiş olsun.ama böyle bırakma internettten şikayetçi ol bak nasıl ilgileniyorlar .çünkü nette ki şikayet anında milyonlara ulaşıyor vazgeçme:(
YanıtlaSilartık asla flodan alışveriş yapmam bitmiştir:(
YanıtlaSilanlamıyorum ne sanıyorlar kendilerini müşteri memnuyeti diye bir şeyden haberleri yok galiba. Ne demek problemli ayakkabının tamiri dahası da mağazadan atılmaya çalışılması kesinlikle şikayetim var'a da yazmalısın oraya yazılan şikayetlere bir şekilde geri dönüyorlar. Ben fırsat buldukça bu tarz şikayet sitelerine göz atıyorum alışveriş sırasında çok işe yarıyor Hay allah yaa kötü bir Ankara ve anneler günü hatırası olmuş.
YanıtlaSilBence mağazayı ve ilgili kişiyi genel merkeze şikayet edin, olmadı mı tüketici hakları derneğine.Ben uğraştım böyle bir kaç kişiyle.Antares flo kara listeye alındı..
YanıtlaSilçok geçmiş olsun canım:((
YanıtlaSilonaylama iğremc bı durum :(( gecmıs olsun anneler gunun kutlu olsun sırıncım
YanıtlaSilbacım dun abla once pepeyı 10 gun sonra sıla gonderırmı acaba soylermısın ıkısı agır olur 10 gun aralıklarla odeyyeyım ıkı ayrı pakette olsun dedım sencede sakıncası yoksa anca ayarlarım dedı bu sekılde kargo yaparsan memnun olurum senden haber beklıyorum sırıncım ...........
ahh benim canım arkadaşım. kara listede kesinlikle... ne demekmiş dışarı atın....
YanıtlaSilÇok ayıp yaaaaa.....
YanıtlaSilÇok geçmiş olsun arkadaşım, Hemde anneler gününde bir anneye bu denli bir saygısızlık yapmaya hiç hakları yok, bence kusurlarını bu şekilde örtbas etmeye sizi sindirmeye çalışmışlar..sonuna kadar hakkınızı aramalısınız..
YanıtlaSilaynı gün sanırım bu tarz geri dönüşler fazla oldu, müşteriyi kovmakla bulmuşlar çözümü. ama siz sonuna kadar direnin, şikayetinizden biraz zaman alsa da, zahmetli olsa da vazgeçmeyin. çok geçmiş olsun. hiç hoş bir durum değil.
YanıtlaSilsevgiler...
valla hakkınızı arayın bunlar iyice abartmışlar,ne demek ya tüketici hakkı diye bir şey var.Ayakkabıyı alıp kafalarına atsaydınız keşke...sinir oldum şimdi..geçmiş olsun canım
YanıtlaSil