24 Aralık 2012 Pazartesi

ikiz tırtıllarım






ikiz tırtıllarım rengarenk,süslü mü süslü oldular,yanlarında da birer çıngırak alıp gidecekler sabah, bu kuşlu çınrırakların yapımı o kadar zevkli ki bi başlayınca bırakmadan 10 tane bile öresi  geliyor insanın, ben renk renk öreyim istiyorum ama en çok mavi isteniyor.yapılışını daha önce burada paylaşmışdım,çok tatlı bi bebek hediyesi olur.
tırtıllarımda ikiz oldular,biri pembe,biri mor tokalı:)daha önce ördüğüm tırtıldan sipariş gelince bir iki değişiklik yapıp örüverdim  bunlarıda.şirin oldular değil mi:)

3 yorum:

  1. çok şeker olmuşlar ama
    harika vallahi
    ne kadar becerikli hatunsun maşaAllah...

    YanıtlaSil
  2. ne şeker bunlar harika.emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. yaaa nekadar tatlı olmuşlar .çok şirinleeerrr.yerim ben onları :) ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlarrr

    YanıtlaSil