2 Mayıs 2012 Çarşamba

baby tv oliver ı, boy boy oliver kardeşler:)


  ipliklerin azizliğinden tam 3 boyda çıkdılar oliverlar,sanki özellikle yapmışım gibi:)  uzun zamandır elimdeydiler, 3 ü birden bitirmeye karar verdim ve bittiler şükür :)biri hollanda,biri istanbul diğeri ankara yolcusu:) sanki üç sevimli kardeş gibi oldular ne dersiniz:)

bu arada yeni blogger arayüzünü beğenmedim,yada alışık olmadığımdan tuhaf geldi bilmiyorum ama zoraki birşeyler dayatılması hoşuma gitmiyor, facebookdada öyle oldu zaman tüneline geçildi mecburi, ben alışdımmı vazgeçemeyenlerdenim  siz ne düşünüyorsunuz:????

7 yorum:

  1. oy oy oyyy boy boy maymuşlar, görmedim,duymadım,bilmiyorum gibi olmuşlar:))

    yaa evet bende sevmiyorum dayatmayaları:(( ben pek yenilik sevmem nasıl başladıysa öyle gitmeli:)) benim yaseminkale.com da sık sık yeniliyor haberim var mıııı? YOOOK :)))

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar canım ellerin dert görmesin.iyi günlerde kullanılsın.bende eski arayüzü daha çok seviyorum ve sonuna kadar kullanacağım hayırlısı bakalım.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çk şirn olmuşlar ellerine sağlık ne denirki
    bende yeni başladım amigurumiye bu kadar ilerliyebilicemi hiç sanmıyporum ama bi yerden başladım işte:)
    kızımdan ziyade bnm ilgimi çekiyo :))
    tekrar tbrkler
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. çok şirinler gittikleri yerlerden çok daha fazla istekler gelsin inş.

    sırayla geçiriyor kendiliğinden sanırım benim daha face de blog da eski şekilde bakalım bana sıra ne zaman gelecek ama yeniyi ben de hiç sevemedim

    YanıtlaSil
  5. ödülün var bloğuma gelip alabilirsin....sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok sevimli olmuşlar :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. baktıkça bakası geliyor insanın :)) ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil