26 Mart 2012 Pazartesi

amigurumi my little pony princess celestia




    kızım bebekliğinden beri my little ponyleri çok severdi,bi kaç tane küçük ponyleri vardı,öyle güzel oynardıki onlarla çok hoşumuza giderdi,çok uzun zamandır anne bana bi pony ör diyip duruyordu,hemde prenses pony yi çok istiyordu,aslında bunu başka bi pony olarak başladım ama kızımın ısrarıyla prenses celestia ya dönüşdürdük, normal pony bedeninde oldu çünkü bu pony,halbuki prenses biraz daha ince ve zarifdi:) gerçi çocukların bi şikayeti yok, ponyleri ellerinde çokdan oyuna başladılar...

22 cm falan oldu ponymiz,aslında daha büyük örme niyetindeydim ama çabuk bitsin diye orta boy bişey yapayım dedim,boyun ve bedeni birleşdirerek tek parça ördüm en az dikimle kurtaralım diye:)nevalimce bişey çıkdı ortaya:))))made by nevalim:)

9 yorum:

  1. o güzel ellerden çıkan işlerine hayranlıkla bakıyorum şirinim çooook danda güzel olmuş bayıldım....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş gerçekten gördüğüm ponyler arasında en gerçekcisi hatta animasyonlardan uyarlamalar kimi zaman bu kadar sevimli olmuyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. muhteşem olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. uzun zamandır devam eden tekrar işlerin ardından yeni bir soluk, çok güzel olmuş canım benim...

    YanıtlaSil
  5. İşte yetenek böyle durumlarda devreye giriyor. Ne kadar güzel olmuş,harika. Farklı bir çalışma. Ellerinize sağlık.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş gerçkten eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı olmuş.ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. çok ciddi güzel olmuş bayıldım...

    YanıtlaSil