12 Ocak 2012 Perşembe

amigurumi sarışın melek bebek

   
görür görmez vurulmuşdum bu melek bebeğe,her hali,her rengi çok sevimli oluyor,bi çok arkadaşımız ördü,bi ben kalmışdım örmeyen melek bebekden sonunda ördüm,yaseminkale sayesinde tanıdık,sevdik,ördük bu güzel bebeği,emzik fikri süper ötesi,saol arkadaşım,küçük kızlar öyle güzel oynuyoki bu bebekle,emziği çıkarıp takmak,hatta arada ağızlarına almak pek hoşlarına gidiyor:)))) ha bu arada bu bebeği hasta yatağımda ördüm,geçen haftalarda çok hastalandım,boş boş yatmak içime sinmedi,bu bebeği ördüm,iyikide örmüşüm:)))))))))))

18 yorum:

  1. canım arkadaşım... çok güzel olmuş sarısın melek bebek:)

    evet ağız içi oluşuyla galiba dünyada bir ilke imza attım:))

    YanıtlaSil
  2. Çok çok çok tatlı olmuş.. Bayıldım. Elbisesi hele harika duruyorrrr. Çok hoş. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Pek de şirin bir şeymiş...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık adı gibi çok da şirin.
    çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş bende nako dergisinde görmüştüm sonra yaseminkale ve sizleri tanıdım bu bebek sayesinde sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canım ben 2 tane örmüştüm dahada örmek isterim
    yasemine çok teşekkürler bu tatlı bebek için..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık cnm harika!!!

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun bu arada canım ...eline sağlık melek bebeğin hakkını vermişsin canım

    YanıtlaSil
  9. yaseminkalem,iyiki bu bebeği yapmışsın....

    YanıtlaSil
  10. tuğçe,elbisesine uğraşdım biraz:) sahibi elbisesi güzel olsun diye tembihlemişdi:) inş olmuşdur:)

    YanıtlaSil
  11. ada ve deniz, öyle dimi:)

    YanıtlaSil
  12. örgüçantam,ablam saolasın öksürük hala geçmedi....

    YanıtlaSil
  13. mihrimah, iyiki örüp yollamış dimi yaseminkale bu bebeği nakoya,yoksa bizde sizlerle nasıl tanışacakdık:)

    YanıtlaSil
  14. hümeyracım,benimde öresim var bidaha,kahverengi saçlısını yapcam inş....

    YanıtlaSil
  15. yasemincim,çok saol....

    YanıtlaSil
  16. asosum,saolasın canım,yatak döşek yattım,kalkamadım,bişey değil çocuklar perişan oluyo anne hastalanınca,kimsemde yok bulunduğum şehirde yakınım, melek bebekde öyle güzel çıkıyoki tarifden,hakkını vermemek mümkün değil....

    YanıtlaSil
  17. ellerinize sağlık çok tatlı olmuş bende denemek isterim yapılışını paylaşacakmısınız?

    YanıtlaSil
  18. ayşenur hanım,bu bebeğin yapılışı nako dergisinde vardı,ama www.yaseminkale.com dada yapılışını bullabilirsiniz...

    YanıtlaSil