8 Temmuz 2011 Cuma

çilek kızın arkadaşı angel cake....




amigurumiye ilk başladığımda görüp aşık olduğum bebeklerdendi bu kızlar,forumda birlikde çilek kız etkinliği sayesinde çilek kız serisinden ilk bebeğimi ördüm şükür:) diğerlerini de örmek istiyorum,kızım çilek kızı da istiyor,bu sıralar çizgifilmi çıkıyor jojo  tv de,tam zamanıda geldi bu bebek yai,diğerlerini de istiyor,portakal kız varmış,bide zencefil kurabiye:)
gece uyurken yanına koydum sabah süpriz olsun diye,tahmin ettiğim gibi sabah çok mutlu kalkdı kızım:)

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş şirinim buuuu... üzerimde ağır bi yük kaldıramadı bende yapmak istiyorum bu seriyi kızıma hep konuşuyorduk dimi:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık nevali ablacığım ben daha çilek kızlara başlayamadım süper olmuş gerçekten ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin çok tatlı bu kız, saçlarının şapkasının güzelliğine ne hoş olmuş ellerine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım arkadaşım.ne güzel olmuş bu ;))
    bende çok istemiştim çilek kız yapmayı ama kısmet olmadı elimde başkaları vaaarr :D
    inşallah daha sonra yaparım..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım çok tatlı bir kız bu yaa:))

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim , ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel olmuş bayıldım şirincim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı olmuş bu kızzz

    YanıtlaSil