8 Mayıs 2011 Pazar

anneler gününde filoda başıma gelen rezillik...

ankara antares filoda başıma gelen rezalet..
4.5.2011 yani 4 gün önce filodan bir ayakkabı aldım başıma gelmeyen kalmadı,ayakkabı aynı gün 15 dakika sonra kenarından yırtıldı,geri götürdüm fabrikaya gidecek yapacak bişey yok dediler,bende burda misafirim ben buraya gelmeyeceğim bidaha dedim yapacak bişey yok deyip birde mağaza yöneticisi beni güvenlik görevlisini çağırarak dışarı atın şu kadını diyerek beni kapı dışarı atmak istediler....
paramla rezi oldum anlayacağınız:((((((((((((((((


 ayakkabıyı aldıkdan sonra eşime demişdim ki aykkabı aldık filodan ,oda keşke filodan almasaydınız filo çok sorun çıkarıyormuş demişdi,hatta ben ayakkabıyı alırken yanımda bi kadın vardı oda bi yakkabı almış ayakkabıdan şikayetçiydi,
bir musibet bin nasihatten iyidir derler,ee bende aldım boyumun ölçüsünü...sizde ölçünüzü vermeden filo ayakkabıya hele de ankara antares avm deki filo ya uğrayacağınız varsa idahadüşnün derim:(((((
aaa bide bugün anneler günüydü,bugün başıma geldi bu olay,filonun anneler günü kazığı......

15 yorum:

  1. boyle durumlarda acimamak lazim! hakkini arayan insani disari attirmak kadar ileri giden zihniyet(tuketici haklarini yok sayan vs gectik!) sikayet edilmeyi, cmle aleme sikayet edilmeyi hakediyor!
    Iyi ki yazmissin!

    YanıtlaSil
  2. Bu durumu mümkün olduğu kadar yay bence internette, hatta ayakkabının resmini de yayınla....

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de rezillik hakları yok böyle bir şey yapmaya.Çok geçmiş olsun canım iyi ki yazmışsın.

    YanıtlaSil
  4. Koskoca firma bir ayakkabıyla biraz daha büyümüştür heralde.Şuna bak rezillik diz boyu.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun.ama böyle bırakma internettten şikayetçi ol bak nasıl ilgileniyorlar .çünkü nette ki şikayet anında milyonlara ulaşıyor vazgeçme:(

    YanıtlaSil
  6. artık asla flodan alışveriş yapmam bitmiştir:(

    YanıtlaSil
  7. anlamıyorum ne sanıyorlar kendilerini müşteri memnuyeti diye bir şeyden haberleri yok galiba. Ne demek problemli ayakkabının tamiri dahası da mağazadan atılmaya çalışılması kesinlikle şikayetim var'a da yazmalısın oraya yazılan şikayetlere bir şekilde geri dönüyorlar. Ben fırsat buldukça bu tarz şikayet sitelerine göz atıyorum alışveriş sırasında çok işe yarıyor Hay allah yaa kötü bir Ankara ve anneler günü hatırası olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Bence mağazayı ve ilgili kişiyi genel merkeze şikayet edin, olmadı mı tüketici hakları derneğine.Ben uğraştım böyle bir kaç kişiyle.Antares flo kara listeye alındı..

    YanıtlaSil
  9. onaylama iğremc bı durum :(( gecmıs olsun anneler gunun kutlu olsun sırıncım

    bacım dun abla once pepeyı 10 gun sonra sıla gonderırmı acaba soylermısın ıkısı agır olur 10 gun aralıklarla odeyyeyım ıkı ayrı pakette olsun dedım sencede sakıncası yoksa anca ayarlarım dedı bu sekılde kargo yaparsan memnun olurum senden haber beklıyorum sırıncım ...........

    YanıtlaSil
  10. ahh benim canım arkadaşım. kara listede kesinlikle... ne demekmiş dışarı atın....

    YanıtlaSil
  11. gözde hobiler9 Mayıs 2011 11:46

    Çok ayıp yaaaaa.....

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun arkadaşım, Hemde anneler gününde bir anneye bu denli bir saygısızlık yapmaya hiç hakları yok, bence kusurlarını bu şekilde örtbas etmeye sizi sindirmeye çalışmışlar..sonuna kadar hakkınızı aramalısınız..

    YanıtlaSil
  13. aynı gün sanırım bu tarz geri dönüşler fazla oldu, müşteriyi kovmakla bulmuşlar çözümü. ama siz sonuna kadar direnin, şikayetinizden biraz zaman alsa da, zahmetli olsa da vazgeçmeyin. çok geçmiş olsun. hiç hoş bir durum değil.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. valla hakkınızı arayın bunlar iyice abartmışlar,ne demek ya tüketici hakkı diye bir şey var.Ayakkabıyı alıp kafalarına atsaydınız keşke...sinir oldum şimdi..geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil